zapytanie

Tutaj rozmawiamy o KZP.

Moderator: admin

Ula50
Posty: 12
Rejestracja: 27 lis 2015, o 08:46

zapytanie

Post autor: Ula50 »

Jestem księgową Rejonowej Kasy Zapomogowo Pożyczkowej Oświatowej. Urząd Miasta i Starostwo Powiatowe zapewniają etaty, natomiast szkoły gminne pokrywają koszty obsługi na podstawie zawartej umowy , w zależności od ilości członków.
ale nie pracodawcy, tylko sami członkowie. Moje pytanie czy Rozporządzenie Rady Ministrów z 19. XII 1992 roku paragraf 4 nie jest podstawą do płacenia?
centrum
Posty: 27
Rejestracja: 13 maja 2015, o 07:33

Re: zapytanie

Post autor: centrum »

Moim skromnym zdaniem jak najbardziej - ja w mojej "kasie" mam nawet takie 'coś"

Załącznik nr 3 do protokołu I zebrania Zarządu PKZP


Uchwała nr 3/2007 Zarządu PKZP z dnia 2007-01-04

dotycząca Umowy świadczenia pomocy
między zakładem pracy a PKZP

Działając w imieniu Walnego Zgromadzenia PKZP oraz w oparciu o Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 19 grudnia 1992 r. w sprawie pracowniczych kas zapomogowo-pożyczkowych w zakładach pracy (Dz. U. z dnia 28 grudnia 1992 r.), Zarząd PZKP zwróci się z prośbą do Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Z-c. przy ulicy Nowaka 2, Pani Ireny D*******j o pomoc w zakresie prowadzenia księgowości, obsługi kasowej i prawnej PKZP
Szczegółowe warunki świadczenia pomocy, o której mowa, określi załączona umowa między zakładem pracy a PKZP.

Nasza kasa, ktrórą tworzą 3 jednostki ma zawartą umowę między PKZP a MOPS dotyczącą prowadzenia księgowosci, obsługi kasowej i prawnej
Awatar użytkownika
JanT
Posty: 118
Rejestracja: 21 lis 2016, o 12:47

Re: zapytanie

Post autor: JanT »

Każdy z pracodawców (zakładów pracy) powinien proporcjonalnie do ilości członków pokrywać koszty funkcjonowania Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.

Pozdrawiam;
Ula50
Posty: 12
Rejestracja: 27 lis 2015, o 08:46

Re: zapytanie

Post autor: Ula50 »