lokata
: 27 sie 2014, o 08:03
Witam
Na posiedzeniu Zarządu kasy podjęto decyzję o założeniu lokaty, z której zyski mają być na pokrycie opłat bankowych. Założono taką. W związku z tym mam pytania:
1. Czy muszę założyć nowe konto, żeby to zaksięgować i uwidocznić w księdze? Jeśli tak to jak powinno się nazywać i po jakiej stronie WN czy MA
2. Czy wystarczy tylko konto funduszu rezerwowego?
Nadmieniam, że na wyciągu bankowym jest wykazana lokata w ramach prowadzonego r-ku.
Będę bardzo wdzięczna za pomoc. Z kasą „zbratałam” się całkiem niedawno (wiedza jeszcze nie na tym poziomie ).
Na posiedzeniu Zarządu kasy podjęto decyzję o założeniu lokaty, z której zyski mają być na pokrycie opłat bankowych. Założono taką. W związku z tym mam pytania:
1. Czy muszę założyć nowe konto, żeby to zaksięgować i uwidocznić w księdze? Jeśli tak to jak powinno się nazywać i po jakiej stronie WN czy MA
2. Czy wystarczy tylko konto funduszu rezerwowego?
Nadmieniam, że na wyciągu bankowym jest wykazana lokata w ramach prowadzonego r-ku.
Będę bardzo wdzięczna za pomoc. Z kasą „zbratałam” się całkiem niedawno (wiedza jeszcze nie na tym poziomie ).