komunikacja elektroniczna
: 17 paź 2022, o 07:36
Witam serdecznie ,
mamy problem z nowym Statutem z uwagi na zapis w Ustawie Art.15 ust.1 pkt. 6 , który określa co powinien zawierać Statut .
Jesteśmy dużą kasą i nie posiadamy żadnej platformy elektronicznej, wszystkie posiedzenia Zarządu , komisji rewizyjnej i Walne odbywają się stacjonarnie (zgodnie z przepisami) u pracodawcy przy którym działamy.
Prawnik z którym tworzymy nowy Statut nakazuje nam założenie platformy elektronicznej, której adres ma być wpisany w Statut .
kto ponosi za to koszty ? czy to nie jest nad wymiar że Zarząd musi posiadać taką platformę i z niej na przymus korzystać ?
mamy problem z nowym Statutem z uwagi na zapis w Ustawie Art.15 ust.1 pkt. 6 , który określa co powinien zawierać Statut .
Jesteśmy dużą kasą i nie posiadamy żadnej platformy elektronicznej, wszystkie posiedzenia Zarządu , komisji rewizyjnej i Walne odbywają się stacjonarnie (zgodnie z przepisami) u pracodawcy przy którym działamy.
Prawnik z którym tworzymy nowy Statut nakazuje nam założenie platformy elektronicznej, której adres ma być wpisany w Statut .
kto ponosi za to koszty ? czy to nie jest nad wymiar że Zarząd musi posiadać taką platformę i z niej na przymus korzystać ?