Szanowni Państwo - zaczynacie od końca
- od pisma do człeka, a nie od początku - od tego z czego to pismo ma wynikać.
Aby móc poprawnie realizować obowiązek m.in. z art. 13 ustawy o KZP wpierw w statucie należ wypełnić zapisy z art. 15 ust. 1 pkt. 6) "tryb i sposób podejmowania uchwał, w tym wykorzystania środków komunikacji elektronicznej w głosowaniach na posiedzeniach organów KZP oraz poza nimi;"
Każdą decyzję wymaganą w formie uchwały powinna dokumentować odrębna uchwała danego organu.
Sposób rejestrowania, nazywania, numerowania lub innego ewidencjonowania uchwał dla poszczególnych organów lub łącznie - JEST DOWOLNY (nie został narzucony ustawą) -
ale należy zawrzeć go w STATUCIE KZP. Jeśli ustalimy tam, np. że w danym trybie podejmowania uchwał (załóżmy procedowania zdalnego posiedzenia zarządu KZP), pewne uchwały (załóżmy te o skreśleniu członka) mogą być głosowane, podejmowane (gdy decyzja jest samoistna), zatwierdzane (gdy jest wniosek np. członka), bądź uchylane (gdy wpłynął uzasadniony, uznany przez zarząd sprzeciw), uzasadniane i ewidencjonowane łącznie po spełnieniu określonych kryteriów (załóżmy, że tym kryterium będzie jednomyślność głosujących członków) - to oczywiście możemy to realizować w taki sposób. Efektem może być wręcz blankietowy wydruk z systemu elektronicznego jednie ze zmienianymi danymi np. numerów uchwał i poszczególnych "skreślonych członków" z jednakowymi uzasadnieniami adekwatnymi do przypadku.