nowy członek kasy
: 26 sie 2015, o 10:31
Witam
Proszę o radę w takim przypadku: W skład naszej kasy wchodzą dwie jednostki. Z jednej jednostki zostanie wyodrębniona nowa jednostka (w której będzie zatrudnionych 6 osób będących członkami naszej kasy). Nowa jednostka będzie zupełnie odrębną jednostką ze swoim budżetem. Jak mają wyglądać decyzję związane z odejściem tym osób? lub nie. Jakie mam sporządzić dokumenty. Wiem, że nowa placówka musi zawrzeć porozumienie w sprawie obsługi? Czy zmianę w statucie poprzez dodanie nowej jednostki musi zaakceptować Walne Zgromadzenie członków? czy wystarczy że podpisze sie pod aneksem zarząd?
pozdrawiam Joanna
Proszę o radę w takim przypadku: W skład naszej kasy wchodzą dwie jednostki. Z jednej jednostki zostanie wyodrębniona nowa jednostka (w której będzie zatrudnionych 6 osób będących członkami naszej kasy). Nowa jednostka będzie zupełnie odrębną jednostką ze swoim budżetem. Jak mają wyglądać decyzję związane z odejściem tym osób? lub nie. Jakie mam sporządzić dokumenty. Wiem, że nowa placówka musi zawrzeć porozumienie w sprawie obsługi? Czy zmianę w statucie poprzez dodanie nowej jednostki musi zaakceptować Walne Zgromadzenie członków? czy wystarczy że podpisze sie pod aneksem zarząd?
pozdrawiam Joanna